pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

27 Nisan 2012 Cuma

ÖLMEDEN ÖNCE YAPMAMIZ GEREKENLER........

- Namert köprüsünden geçeceğine bırak sel alsın seni.

- Tilki gölgesinde yatacağına bırak aslan yesin seni.

- Para biriktirmek için çırpınacağına para harcamayı öğrenmek için çabalarsan çok daha kârlı çıkarsın.

- Hiçbir şeyin yokken yaptığın küçük yaramazlıklar, gün gelip de her şeyin olduğunda karşına muazzam bir arıza olarak çıkabilir.

- Hayatının her anında bir pizzacıya ulaşılabilir olmaya dikkat et. Hayat kurtarır.

- Mutlaka ezberinde iki Attila İlhan şiiri ya da birkaç Ece Ayhan dizesi bulunsun. Kadınları etkilemek için onlardan daha iyi silah bulamazsın.

- Peyami Safa’nın “Dokuzuncu Hariciye Koğuşu”nu oku... Seni biraz melankolik yapar ama sonuçta iyi insan olmanın inceliklerine vakıf olursun.

- Cep telefonundan mesaj yazarken kendine özgü bir stil yarat... Akılda kalırsın.

- Eğer vaktin azsa kendini “Blöfçünün Rehberi”ne vurmaktan kaçınma. Az zamanda büyük yollar kat edersin.

- Hayatında mutlaka birkaç filmi yarısında terk etmelisin.

- Nasıl beş kitap birden okumak meşru ise, beş film birden seyretmek de meşrudur.

- Gündüz seyredilecek filmleri gece, gece seyredilecek filmleri gündüz seyretme.

- Eğer mütevazı olmayı başaramıyorsan mütevazı görünmek için çırpınma... Daha antipatik olursun.

- Seni duygulandıran, heyecanlandıran, ateşleyen her şeyin başkalarını da duygulandırdığını, heyecanlandırdığını, ateşlediğini sanma.

- Bazen susarak çok daha iyi bir imaj çizersin.

- Bir misyonun adamı olmaktansa bir vicdanın adamı ol.

- Kendini iyi hissetmek istediğin anda güçsüzü ezen bir güçlüye esaslı bir ders ver.

- Bir an önce yetişkin olmak istiyorsanız işe her şeyi bilmediğinizi kendinize itiraf ederek başlayabilirsiniz.

- Henüz bir sınamadan geçmemiş dostluğa esaslı dostluk muamelesi yapmayın.

- “Şeref”, “haysiyet”, “namus” gibi kavramlara bel bağlayacaksanız, içlerini doğru doldurmaya çalışın.

- Atalarınızla övünmeyin.

- Anne babanızdan aldığınız ideolojik eğilime kendinizi kaptırmayın.

- Büyük laflar edip etkisiz kalacağınıza küçük laflar edip etkili olun.

- Her şeyin kendinizi aşırı ciddiye almakla biteceğini unutmayın.

- Kararında alaycı olun. Kuş gibi hafiflersiniz.

- Kıskanmak hiç de rasyonel değildir. Çünkü kıskanarak kıskandığın kişiyi değil sadece kendini hırpalamış olursun.

- Zor zamanlara dikkat et. Çünkü bir insanın kalitesi zor zamanda ortaya çıkar.

- “Bilmiyorum” demek güzeldir. Çekinme, sık kullan.

- Kadına “bayan” deme. Nasıl ki erkeğe erkek diyorsan, kadına da kadın de.

- Eleştiriye ayırdığın vaktin iki katını övgüye ayır.



Bu yazıyı yıllar öncesinde bir haber makalesinde okumuştum ve çok etkilenmiştim.Biraz önce buldum ve paylaşmak istedim.Keşke bazı maddeleri ezberime alsam.Siz beğendiz mi ??

4 yorum:

  1. Kuzucum aramıza hoşgeldin!!Bol bol paylaşımlar bekliyorum senden!!Blog çook güzel olmuş bu arada!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy meliscim beni ne kadar mutlu ettin anlatamam:)))Gerçekten beğenmene çok sevindim çok iyi moral oldu bana :)) ben de bazen umutsuzluğa düşüyorum acaba büyüyecek mi iyi bir blogger olacak mıyım diye :))

      Sil
  2. ne kdr mantıklı ve guzel maddeler ah bı de yapabılsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diiymi ama:) aynen bende yapsam çok iyi olacak :)))

      Sil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)